3 חופים שיחממו לכם את החורף ובגדול

 3 חופים שיחממו לכם את החורף ובגדול

הרצועה הפראית היפהפייה של חוף פלמנקו

נדמה שאוכלוסיית המטיילים מתחלקת לאלו שאוהבים את עונת החורף ומנצלים אותה לסקי ולביקורים במקומות קפואים ומושלגים ואלו שרק רוצים לברוח למקומות חמים ונעימים. אז אם אתם נמנים על הקבוצה השנייה, הנה המלצה לשלושה חופים מטריפים ויוצאי דופן , עם מזג אוויר חם ומושלם בעונת החורף הישראלי. קבלו את החוף הקסום, החוף היפה והחוף המטורף. לכל חוף ייחוד משלו, לכל חוף קסם משלו וכל שנותר לכם לעשות זה לבחור את החוף שאליו תרצו לברוח ולהתחיל לתכנן את המסע….

החוף הקסום – חוף קולה, גואה, הודו

חוף קולה המבודד נמצא בדרום גואה, מרחק של כ-17 ק"מ מחוף פאלולם הפופולרי. חוף קולה הוא מקום המפלט המושלם למחפשים חוף יפהפה ושליו. מעבר לחוף הפשוט מושלם, עם חול לבן ונעים, דקלים כמו יצאו מתוך גלויה וסלעים גדולים התורמים לאווירה – אם זה לא מספיק הרי שהחוף הוא גם המקום בו נשפך נחל אל הים. מעט לפני השפך נוצר כעין אגם קטן ושליו המושלם לשיט בקייאק, ציפה על מזרן מתנפח או פשוט לשכשוך נעים במים מתוקים:-) ניתן להגיע אל החוף בקטנוע/מונית או סירה. בחוף אף קיימים מס' מקומות אירוח המציעים בונגלוס ברמות שונות ממש מול המים. גם חוף נפלא, גם נחל, גם שקט ושלווה אינסופיים, גם שקיעות מדהימות – מה עוד צריך בחיים?!? באחריות, זהו אחד החופים היפים ביותר שתפגשו לא רק בגואה, אלא בכלל:-)

קסם בלתי נתפס, חוף קולה, גואה
קסם בלתי נתפס, חוף קולה, גואה
חוף קולה, גואה - קסם בלתי נגמר
חוף קולה, גואה – קסם בלתי נגמר
השקיעות המטורפות בחוף קולה
השקיעות המטורפות בחוף קולה
לא רק חוף - גם שפך נחל מים מתוקים קסום
לא רק חוף – גם שפך נחל מים מתוקים קסום

החוף היפה- חוף פלמנקו, פורטו ריקו

על לא מעט חופים נאמר 'אחד החופים היפים בעולם' – חוף פלמנקו בפורטו ריקו הוא בין החופים שגם מתדהרים בזה באופן רשמי! בשנת 2014 הגיע החוף למקום השלישי בתחרות החוף היפה בתבל וכל כך בצדק….החוף נמצא על האי קולברה, אי זעיר ויפהפה השייך לפורטו ריקו. החלטה חכמה במיוחד של הרשויות אסרה על הקמת מתקנים על קו החוף – לא מסעדות, לא מלונות ואפילו לא כיסאות נוח. פשוט רצועה רחבה של חוף פראי שנדמה לרגע כאילו יצא מתוך גלויה. עוד דבר יוצא דופן בחוף פלמנקו אלו שרידי טנקים של צבא ארצות הברית אשר בשנת 1939 התאמן באי לקראת הצטרפותה של ארה"ב למלחמת העולם השנייה. טנק שרמן אחד הנמצא ממש בתוך המים הפך לסמל של החוף ולנקודת צילום שהיא פשוט חובה…חשוב לציין כי מעבר לקו העצים בחוף תוכלו למצוא שירותים, מלתחות, מס' חנויות/מסעדות ואפילו אזור מיועד לקמפינג! דבר אחד בטוח – יהיה לכם מאוד קשה להיפרד מהחוף היפהפה הזה….

הרצועה הפראית היפהפייה של חוף פלמנקו
הרצועה הפראית היפהפייה של חוף פלמנקו
באיזה עוד חוף בעולם תוכלו למצוא טנק שרמן?...
באיזה עוד חוף בעולם תוכלו למצוא טנק שרמן?…
חוף פלמנקו - יופי בלתי נגמר
חוף פלמנקו – יופי בלתי נגמר

החוף המטורף – חוף מאהו, סנט מארטן

חוף מאהו הוא בלי ספק לא רק החוף המטורף ביותר באיים הקאריביים אלא גם החוף המטורף ביותר בעולם כולו. החוף ממוקם מטרים צמוד למסלול שדה התעופה של האי סנט מארטן, אי קאריבי נפלא שחלקו שייך להולנד וחלקו לצרפת. כביש צר וגדר – זה כל מה שמפריד בין המטוסים על המסלול לבין החוף, מה שיוצר מחזות סוריאליסטים ומטורפים בכל פעם שמטוס ממריא או נוחת. המטוסים נוחתים בגובה כה נמוך מעל ראשי הרוחצים עד כי קיימת התחושה כי ניתן לשלוח יד ולגעת בהם. עד לפני מס' שנים הסמל המסחרי של החוף היה מטוס 747 עצום של חברת KLM, לראות את המטוס האדיר נוחת בגובה כה נמוך זו חוויה שלא ניתן לתאר. חברת KLM אמנם הפסיקה את הטיסות של ה-747 אך עדיין ניתן לצפות במטוסי סילון גדולי מימדים הנוחתים מעל החוף. אם נדמה לכם שהנחיתות מטורפות אז פשוט חכו להמראות של מטוסי הסילון הגדולים…מכיוון שכיוון ההמראה הוא כנגד החוף המטוסים עומדים בקצה המסלול הקרוב אל החוף וברגע שהם מפעילים את מנועי הסילון לקראת ההמראה נוצר הדף אדיר אשר הופך את החוף לתוהו ובוהו – חול, חפצים ולפעמים אנשים…הכל עף באוויר! החוף הוא למעשה אחד המקומות היחידים בעולם בהם תוכלו לחוות הדף של מטוס ממריא – ולקראת כל המראה תוכלו לראות אנשים רבים הנאחזים בגדר של שדה התעופה (תוך התעלמות מוחלטת משלטים המזהירים מפני סכנת מוות!) כדי לחוות את הדף המטוסים, במה שזכה לכינוי 'ST MARTEEN JET BLAST'. אם אתם מחפשים מקום שקט ורגוע זהו כנראה לא החוף בשבילכם…זהו חוף מלא אדרנלין ואקשן ללא הפסקה וגם גן עדן לתמונות למדיה החברתית…אהה…ואגב אפילו שמדובר ברצועת חוף קטנטנה, החוף עצמו מאוד יפה ויש בו בר גדול ומעולה שיש בו אפילו בריכה קטנה!

הבויאנג 747 באחת הנחיתות האחרונות באי
בואינג 747 באחת הנחיתות האחרונות באי
הנאה בלתי פוסקת בחוף מאהו
הנאה בלתי פוסקת בחוף מאהו
חוף שכל כולו אקשן בלתי פוסק
חוף שכל כולו אקשן בלתי פוסק
 

אחת ההמראות האחרונות של ה-747 – לראות בכדי להבין את הטירוף:-)

 לא לשכוח להצטרף אלינו בקהילת הפייסבוק 'מטיילים בחו"ל – טיולים למטייל העצמאי

קובי

Related post

דילוג לתוכן