לרקוד עם זאבים – שמורת הזאבים בניו ג'רזי

 לרקוד עם זאבים – שמורת הזאבים בניו ג'רזי

להביט מקרוב על זאבים

הגעתם לניו יורק או ניו ג'רזי ומתחשק לכם לעשות משהו קצת שונה – מאוד שונה? איך ביקור בשמורת זאבים ביער נשמע לכם? כן, זה אכן נשמע מפתיע, אך בלב אזור קסום בניו ג'רזי, סמוך לגבול עם פנסילבניה, שוכנת שמורה יוצאת דופן אשר פועל לשימור והצלת זאבים ונותנת הזדמנות נפלאה לחזות מקרוב בחיי זאבים ממינים שונים – כולל זאבים ארקטיים.

בקי וג'ים הם זוג נשוי אשר החליטו להקדיש את חייהם לטיפול והצלת זאבים, הם הקימו שמורה מיוחדת לטיפול בזאבים במקום פסטורלי להפליא ברכס הרי קיטטיני, ניו ג'רזי. ומעבר לכך, הם פועלים לשינוי הדימוי שיש לזאבים כחיית טרף אכזרית. בשמורה ניתן לצפות ב-4 מינים שונים של זאבים, כולל זאבים ארקטיים לבנים. בנוסף לזאבים ניתן לצפות בשמורה בבעלי חיים מעניינים נוספים, בהם גם הבובקאטס – הלא הוא השונר המצוי. הזאבים שנמצאים בשמורה, נמצאו לרוב כשהם פצועים או חולים ועברו שיקום ארוך וממושך.    יש לדעת כי המתחמים בהם חיים הזאבים מתוחמים בגדר כפולה ובסיור רגיל לא ניתן להיצמד אל הגדרות, אלא מביטים על הזאבים מאחורי הגדר נוספת. בסיורי צלמים הנערכים מקום ניתן להיכנס אל הגדר הראשונה ולצלם מבעד לחלונות ייעודיים – אך מדובר בסיורים בעלות גבוהה במיוחד. במהלך הסיור הרגיל תוכלו ללמוד ההיסטוריה של השמורה, לשמוע את סיפורם של הזאבים השונים בשמורה וכמו כן אנקדוטות רבות – למשל העובדה שצילומים רבים של 'זאבים בטבע' אשר פורסמו במגזינים גיאוגרפיים שונים צולמו למעשה אצלם בשמורה, כיוון שקשה עד בלתי אפשרי לצלם זאבים בטבע. בעונת החורף, כאשר השמורה מכוסה בשלג לבן, המראות של הזאבים המשוטטים ביער העוטה לבן הם לא פחות ממרהיבים ומדהימים. את השאלה מה הזאבים אוכלים וכיצד אותו 'אוכל' מגיע לשמורה אתן לכם לגלות כבר לבד בסיור…

זאבים ארקטיים
זאבים ארקטיים
להביט מקרוב על זאבים
להביט מקרוב על זאבים

מידע מעשי

שם השמורה: Lakota Wolf Preserve

מיקום: השמורה שוכנת בשטח של  Camp Taylor Campground והכתובת המדוייקת של השמורה היא:

 89 Mt Pleasant Road, Columbia NJ 07832

את הרכב יש להחנות במרכז המבקרים ומשם יש שאטל שלוקח אל השמורה עצמה (אפשר גם לעשות טיול רגלי מקסים מהמרכז אל השמורה).
ישנם שני סיורים ביום, הראשון בשעה 10:30 והשני בשעה 16:00 (יש להגיע חצי שעה קודם ליציאת הסיור) – בימי חול חייבים לתאם את הביקור מראש ובימי שבת-ראשון ניתן להגיע ללא הזמנה מראש.

מחיר: סיור רגיל עולה כ-15$ למבוגר וכ-7$ לילד. סיור צלמים עולה כ-300$.

פרטי יצירת קשר:

טלפון:908-496-9244

דוא"ל: info@lakotawolf.com

זאב ארקטי בשמורה
זאב ארקטי בשמורה
עוד מבט מקרוב
עוד מבט מקרוב

קובי

Related post

7 Comments

  • איזה מקום מיוחד ומרתק, חידשת לי בטירוף!

    • תודה רבה:-)

  • תודה על ההמלצה! בהחלט מקום שהייתי שמחה לבקר בו!

    • תודה, ממליץ בחום!

  • המלצה שווה. שומרת לביקור הבא בארה"ב…

  • טוב לדעת שיש פיסת טבע פראי כזה בניו יורק. מיוחד. אשמח לבקר.

  • נשמע כמו מקום מרתק צילומים נפלאים.

Comments are closed.

דילוג לתוכן